15 juni 2010

Haha Halloj !!
Ett tag sedan nu men jag har verkligen inte orkat att blogga (h) ,
som amanda undrade för ett tag sedan " Emma ? , har din blogg gått i konkurs?"
hahhaha ja, jag tror faktiskt det ! .
men men , nu är jag ju här igen. Hur coolt är inte det då ?
aja SOMMARLOV på fredag , jag vet det är jätte sent men jag får väl trösta mig med att vi fick långt sommarlov förra året :3 .

Har ju pratat mycket om min rygg, och jag har vart på röntgen, ultraljud och sånt men de hittar ingenting, så nu har jag fått en remiss till en sjukgymnast så att jag kan träna upp ryggen i stället.
Pass tog jag förra veckan också , så det kommer förmodligen i slutet av veckan för liksom vi åker om 3 veckor!!! så SKÖÖNT ! sakna mig inte för mycket bara ;)
Nu har jag skrivit lite iaf liksom det är ju alltid något.
Just det kommer förmodligen inte blogga så mycket i  sommar det kommer nog inlägg då och då , som ex. efter Bulgarien. På söndag drar jag på konfirmations läger och det kommer bli såå bra.
Ha det så bra så skriver jag mer i veckan det lovar jag faktiskt haha ;D .

Kyss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0