16 juni 2010

Tudeluu !
Kom precis hem vi har haft friidrotts gala idag X)
jag stötte kula (h) , Amanda vann 100 meter bra gumman ! (L) , becka kämpade på att springa 600 meter även om hon har ont i sin lilla fot.
Hm ikväll blir det att sova hemma hos amanda och vi är ensamma hemma :D
Just det vaxade benen igår , så nu är jag fin på benen resten av sommaren, så skönt att inte behöva tänka på att raka benen på hela sommaren !

2 dagar kvar till sommarlov kan knappt fatta det själv, imon slutar vi efter lunch också väldigt skönt , känner att allt är väldigt skänt just nu. Men det är ju för att sommaren är här och att jag dessutom fyller år om en månad :ddd .
Nu ska jag försöka göra en ny header.

Kram Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0