19 juni 2010

Hej på er !
som sagt jag, amanda och becka sov i tält i natt, de somnade runt 11 tiden men jag låg och smsade till halv 4 hahh :D , vi vaknade la kvart i 8 så haha jag är rätt så trött (a) .
Vi var hos becka länge tills jag och becka åkte till gymet och skulle frysa kortet, med det menar jag att man kan göra uppehåll på sitt gym kort så får jag de månaderna extra sen. För nu händer det grejer.

Imon åker vi på konfirmations läger till torsdag.
På torsdag är jag nog hemma en halvtimma eller något sen hämtar Eva upp mig så åker vi upp till Norrköping och firar midsommar :)) och då kommer jag hem på söndagen.
måndag-fredag ska vi träna eller något med konfirmation, ta kort och sånt.
lördag tar jag konfirmation och söndag är man tvungen att gå till kyrkan igen och ta nattvarden ! -.-
Sen är jag hemma 2 dagar sedan åker jag till Bulgarien i 2 veckor och sen fyller jag år ! :D

haha så aa jag har rätt så fullt upp nu och det är bara till och med 26 juli..

Men nu måste jag nog packa ;o , fy jag orkar verkligen inte men jag måste (y)
Kram/Emma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0