25 juni 2010 och midsommar !

Glad Midsommar!
nu är det fest fest mohaha
idag har jag och Eva typ förberätt mycke och sånt och nu är festen i full gång ;)
Vi sitter inne just nu, det var för kallt ute typ ;o
Så vi hör sjungande sångfåglar :d och el gitarren såklart !

Vi andades in helium förut , man fick sig några góa skratt !
inatt blir det att sova i den mysiga och väldigt varma husbilen med takfönster ! man ser stjärnorna :))
Måste påstå att de där ute sjunger väldigt fint !

That tonights gonna be a good night, That tonaights gonna be a good night,
That tonights gonna be a good good night !!

Men nu ska jag och Eva göra ngt annat på datorn för jag orkar inte skriva mer
Ha en fortsatt trevlig Midsommar !!
Bilder kommer när jag kommer hem.

Kram Kram
/ Emmisen .




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0