30 juni 2010

Kom hem för en stund sedan, blev lite tårta hemma hos min kära kusiner , trevligt trevligt.
Nu börjar jag o tänka på varför jag just skriver detta inlägg, heeelt onödigt men jag har ändå inget för mig för alla är verkligen super duper tråkiga Oo

Imon blir det körning på Blixås ::)))) det var länge sedan nu ;s tre veckor  ?
jag vet inte någonting i den stilen iaf.
Bara för det så får ni en bild på mig och min skönhet för att jag älskar det jag gör.
Vi hade en sån begravnings antrepanör eller vad det heter idag på konfirmationen för temat var just döden.
och då berättade hon att det var en som hade dött i en motocross olycka , och på själva begravningen hade de crossen stående vid kistan. Och det jag vill komma fram till är att jag också ska ha det när jag dör..
Jag menar man vet faktiskt aldrig när man dör och det är faktiskt lite läskigt när man tänker på det, att liksom veta att jag kan dö nu om en timma eller i morgon eller om 10 år..
Men det går ju inte att gå runt och tänka på hela tiden, och det tänker inte jag göra mer nu, för nu kommer jag avsluta detta långa inlägg som bara skulle bli kort. hahah.

Bilden kommer här;


min gamla kärlek; för två år sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0