13 mars och solen skiner !

Solen skiner och det kan inte bli finare väder ute ! riktigt härligt ute nu.
Men ja, idag vaknade jag runt 9 gick upp och åt frukost och sen åkte jag och pappa till rådasjön och körde lite cross, det var så sjukt länge sen nu ;o , FY på det ! .
Tävlingarna närmar sig nu , hihihi , jag längtar som fan .
Ska bli riktigt kul att köra igång säsongen nu eller snart haha. men iaf jag körde några varv och det var sjukt kul sen så vurpade pappas kompis som också var där och körde med 3 till , vi fick ringa ambulans och shit :|
räddningstjänsten, två ambulanser och poliser kom, efter en timma kom han från isen och med smärta i axeln/armen han trodde att den hade gått ur led, fy fan man såg verkligen hur ont han hade "/ . Krya på dig Johan !
Så jag och pappa fick ju bara ta och hjälpa till och packa ihop alltihop så nu sitter jag i köket och gör ingenting ,

ska ta en promendad ner till centrum sen med pappa och Linda och köpa godis till melodifestivalen ikväll det är ju ändå final ! , så det blir lite mys pys framför tvn ikväll. och så får vi hoppas på att svenska folket låter RÄTT låt vinna iår och inte nån jävla opera ! 8|

Puss på er i solen !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0