15 mars 2010

Tjo , kom hem för en stund sedan  , började 8 och slutade 5 .
Imon blir att vara på stationen innan 7 lite tidigt men ja vad gör man inte ? ;)
Jag åt lite pastasallad för en stund sen men fortfarande hungrig. Jag menar hur mätt blir man på pastasallad från en skala 1-10 ? x) . Jag blir iaf inte de, jo om man äter en hel stor skål , haha.
Har typ inget att säga , dagen var nice en från backabranden pratade med oss och vi gjorde lite övningar och så . Det var typ dagen , jo vi testade kläder, hjälm och sånt.

Just det körde igår med , fy vad kul det var ! 8D . haha var bara tvungen att säga det xp

Men ni får ha det bra så skriver jag när jag kan och har ork nästa gång ;) !
Puss på rumpaaan !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0