25 mars och våffeldag ?

hahaha jag fick nyss redan på att det är våffeldag idag x) .
Är som sagt i skolan nu denna vecka själv med 3 till nu när de andra är på prao, (jag praoade ju förra veckan)
Sen nästa vecka blir det prao igen ! och det är nice faktiskt,
Imon blir det att umgås med den bästa ! :d , wiho alltså amanda ska bli riktigt mys, laga mat äta godis och ha allmänt trevligt :K . Bilder kommer , OCH VET NI ?! hähä pappa ringde förut sa att mina cross kläder ha kommit, äntligen säger jag bara ! beställde de för typ 1 månad sedan , fast i för sig de kommer från USA och det ligger ju en bit bort från detta land så kanske inte ska klaga såå mycke (a)  och så vill jag säga en sista sak.

R.I.P Jesse Masterpool


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0