badboll ? haha öh .

haha det var nice på brandstationen (y)
så på måndag ska vi typ göra övningar och så ,
tisdag: ska jag jobba dag 07.00-18.00
onsdag: 18.00-07.00
torsdag: ledig.
fredag: 08.00-16.30

haha kommer bli skit kul faktiskt ! :d
men ja höhö , så på torsdag om någon vill göra något så är jag ledig (y)
Haha, bara att smsa .
Just det en sak till jag kommer inte kunna att smsa något då när jag praoar , man fick absolut inte smsa bara ringa om det var ett viktigt samtal . Så ni får spara er till torsdag att smsa mig eller onsdag kväll ;d
Men jag lär ju inte bogga så mycket , men det fattar ni nog själva när ni ser mitt schema.

Nu orkar jag inte blogga mer och förresten jag tycker att ni ska gå med i min grupp på facebook
 "vi som HATAR matte!" haha :)

Hejdå !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0