fredag med Lejla

Idag hade jag spanska prov (: . det gick faktiskt bra (y) ,
på hemkunskapen idag gjorde vi kyckling och ris och till efterrätt blev det banan pannkakor :d det var faktiskt gott (: .
Vi har grupparbete nämligen och då ska man välja ett land och välja ut mat, så då valde min grupp det ,
Nu är jag hos lejla och vi har precis vart i affären, så det blir emma och lejla fredagsmyys som det alltid var förr, "/ , blir typ att ha kul och titta typ på systrar i jeans 1 och 2 ! yeye.
Just nu springer lejla runt som en liten antilopmamma och städar slå de dö !
haha men jaja nu ska jag inte skriva mer ;) . skriver senare i kväll ;)
Sha hejdå!


Kommentarer
lejlaceric ;

HAHHAHHA, DÖR

2010-03-06 @ 00:37:50
URL: http://lejlaceric.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0