lördag och solen skiner!

SHo orkade inte skriva igår haha :d
men vi hade myyspyys iaf, Bilder kommer ifall om jag hittar min kamerasladd som är borta :|
hm har faktiskt inget att säga förutom att jag måste ta mig ut i det fina vädret ute ;o
Inte varje dag det är sol i detta land längre och det är synd. Tittar jag ut nu kan man faktiskt tro att det är sommar men så fort jag tittar på marken och ser snön så försvinner den känslan..
Sitter och tittar på sommarkläder funderar faktiskt på om jag ska beställa lite ;) . typ bikini för det tar alltid slut så himla fort när säsongen är igång.
jaja, idag ska jag va med ness tror jag haha . men ja, ni får ha det bra!

vill bara säga en sista sak

r.i.p Vicktoria Bergman 12/7-94- 1/3-10 (L)
kände dig inte så väl men ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0