lördagkväll och solen har gått ner , haha

Jag sitter och gör ingenting :o
snart blir det titta på melodifestivalen , de är nice, om det är dom jag gillar som går vidare xd
Nu sitter jag och lyssnar på  "Bon jovi - You Give Love A Bad Name" den är jävligt bra ! :d woho.
Imon är det konfirmation och typ kanske gymet ? (a) vi får se, Nu snart får jag damp på att jag fortfarande inte hittar min jääävla kamera sladd :o , den är heelt borta, jag vill ju lägga in bilderna ifrån igår :|
jaja jävla skit, jag SKA hitta den >-< , Sen måste jag hitta min Con Dios bok som är till konfirmationen också annars måste jag betala 150 jävla spänn, onödigt att lägga pengar på sånt.. "/
Jag besällde faktiskt kläder förut för mina egna pengar kännder mig duktig annars brukar jag alltid tigga från min kära moder hahah :d

men puss hoppas ni får en bra lördag kväll ! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0