vanlig söndag, 7 mars 2010

Idag ringde klockan 9.30 och en halv timma senare tog jag bussen till konfirmationen , (:
vid runt 3 när konfan var slut , stack jag och amanda hem till henne och åt lite kyckling och makaroner direkt efter det stack vi till träningen och var där typ i en och en halv timma (y) , efter det var jag en liten stund med amanda och sen inget mer haha ;o .
Imon börjar jag halv 11 det är riktigt nice ! efter skolan ska jag vara med amanda och det är ännu mer nice på det ! Lova sitter brevid mig nu och ritar, hon ska sova här till imon ;) .
Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sooova :d

Puss !

Bild får ni på min ängel (L)



Kommentarer
amanda

i love you, more than words ever can say (L)

2010-03-09 @ 19:36:49
URL: http://aamandathoren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0