4 november 2010

Nu är jag hemma igen  ! ;(
i förra veckan kunde jag inte skriva för då sov jag hos amanda och lite så, och i lördags förmiddag så åkte jag ner till skåne med Alex och Conny !
Köra lite brumbrum är inte helt fel kan jag ju säga ! :ddddddd
sön-tis körde vi på en bana i Ripa, sen onsdag alltså igår var vi i saxtorp, regna som djävulen men det gick att köra ändå :) senare på kvällen var vi på ett bad med det sköna gänget!

egentligen ska jag inte sitta här vid datorn och göra allt annat som jag inte borde göra.
jag måste skriva ett arbete om Blixtkriget... och det ska vara inlämnat på måndag och jag har inte ens börjat!! :|
helvete är ordet.
Fattar i stort sätt ingenting! :oo
jag får nog vänta på att lilla pappa kommer hem så han kan hjälpa mig eller något.

jajajaja nu blir det något annat.
ÅHHHH jag vill tillbaka till Skåne! :(

Hejj svejjs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0