6 november 2010

morsning Korsning!

Shit vad jag älskar att jobba med skolarbeten på lov!! yeeeh
Det är typ deprimerande att det är skola på måndag igen..
Menmen vad ska man göra ? ;s
nää precis
INGENTING
Bara att bita ihop, snart är det faktiskt jullov låter sjukt men sant :')))

Nää nu vill jag få färdigt det as jobbiga arbetet så jag kan njuta det sista på lovet,
men äääähh!?? som om jag inte har gjort det. hehehe jo jag har faktiskt njutit hela lovet med cross i Skåne. men lovet kan ju få avslutas bra tycker jag ,
fast just det.
jag kan nog inte njuta för efter jag är färdig med detta arbetet ska jag sätta mig och läsa på till moppe provet som jag ska göra på tisdag :ooo

Hejdå era rumpnissar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0