en månad kvar till juuuuul !

var på aranäs gymnaiset idag, och jag vill verkligen gå där  ! :)
verkar som om det är en jätte bra skola.. jag längtar verkligen jätte mycket på att börja gymnasiet, folk som är mer mogna och "normala" . Skönt att slippa alla småbarn som går i 6an -.-

Idag är det även exakt en månad kvar till julafton :ddd
wiho, det var för ett tag sedan nu för någon månad sen som jag verkligen var anti mot vintern och snön , men nu tycker jag bara att det är mysigt ! [:
hähä,
aa nu ska jag ta och läsa lite spanska glosor !

/ EMMA


Kommentarer
anapanda - konstblogg

har avslöjat vilken låt det var jag spelade på piano nu så kolla in om du hade rätt och om du blev vinnaren av veckans blogg! :)

2010-11-25 @ 14:17:21
URL: http://anapanda.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0