För mycket pratande

nämen hejjjjjjjj !
här sitter jag :)))
sitter och lyssnar på  Fonky Fresh - Din blick
åhh så bra, och vet ni ? det är snö ute, fast om ni inte vet det så är ni konstiga!
jag borde sitta och göra SO läxa men jag kommer inte ihåg vad man skulle göra :o inte okej,

en sak som jag iiinte gillar är att man inte kan blogga från mobilen, eller jag har inte fattat hur man gör ännu, nu när man har internet på mobilen blir det mer att man sitter med telefonen och då blir det inte så mycket skrivande här, men skit samma jag tänker inte bli nån BlondinBella eller Kissie eller vad de nu heter.. :)

usch tråkigt inlägg.
jag har kommit på en sak, att jag ska nog skriva rubriker för varje dag, lite roligare.
jag hade det förr men jag kom aldrig på någar rubriker så jag skrev bara datum.
okej, onödig fakta.

Idag gjorde jag teoriprov för moppen också.... ooocccch liite späänning hääärr.........
JAG KLARADE DET INTE ! :D
haha hade 49rätt och man behövde minst 52 för att bli godkänd men men , jag ska göra om det på fredag.
SLUT PÅ PRAT!
/ eMMMA

ååhh goding ! :) jag vet att Filipha gillar honom i smyg (;


Kommentarer
Filiphabellring

HAHAHAAHAHHA överkroppen ser okej ut men neråååt :'( kommer börja gråta !

2010-11-09 @ 21:37:52
URL: http://filiphabellring.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0