här sitter jag och har det bra

ja här sitter jag ! :)
sitter hos mamma nu men ska nog ta och bege mig till pappa snart,
det är kallt -9 och soligt ute, jag gillar inte vintern , eller jo det gör jag , eler nä hahah asso jag gillar jul och nyår, och efter att det har vart så kan det bli sommar igen :'D
men sverige vill inte som jag vill. :(
dålig stil.
guud vad gött att ha sommar med sol och värme, massa cross och crossfolk och bad och sola, och tävlingar och JA ALLT!!!!!!!!
åhhh ge mig sommar nu
det är liksom istid ute ;ss
ett mirakel att jag inte har frusit fast vid en lyktstolpe ännu..
coolt.

HEJDÅ nu ska jag försöka ta mig ut till kylan ännu en gång...
/ EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0