mätt och go

Nu har jag precis ätit, och jag lagade faktiskt maten :')
det blev wok med grönsaker och kyckling och nudlar.
Det blev riktigt gott och det tyckte både mamma och Saga och det var väl bra det! .
Hm..
läste precis en blogg om en tjej som är 14 år och gravid, hon ska ha i mitten av december.
det är snart.. jag tycker att man är för ung under 20år men det är inte alltid man kan hjälpa att man blev gravid. Tycker ändå att det är rätt starkt att hon går i skolan med en stor mage, hon betalar även allting själv.
och att föda ut ett barn när man är precis fyllda 15 år.
Jag tycker att det är läskigt ;o

Nog med prat, imon börjar jag 11.30 huuuur skönt som helst, och då ska vi på något tråkigt museum och sen slutar vi :ddd

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0