plugg, helg, städning, prisutdelning, städning, skola

Nu sitter jag och skriver om bröd.
ja det säger ju sig själv. Helt konstigt, med det måstes göras!
Imon ska jag till pappa vilket innebär att bloggandet inte kommer vara på topp.
Imon blir det även att åka och städa med Johanna på pappa och Lindas jobb.
Lördag blir det fortsättning på städningen och senare på kvällen blir det mx alliansens prisutdelning.
Söndag blir det ännu en fortsättning på städningen. och sen är det skola igen. wiho.
JAPP det är min helg det, hur är eran helg?
ja jag vet att ingen kommer svara men jaja strunt samma ;dd

NU blir det fortsättning på min bröd uppgift.

HAJDO !

/ EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0