sova är gott, men på en fredag?

sova är verkligen underbart! Har precis legat och tittat på She´s the man, en totalt underbar film, jag har nog sett den flera 100 gånger. Under filmen så tog jag en liten sömntur och det var verkligen gott!
höhö så nu är jag ganska ut vilad för fredags kvällen!! WOHO
idag ska jag ... vara hemma -.-
har verkligen INGENTING att göra :oo
asso det är skit tråkgt att bo i Göteborg det händer aldrig någonting,
eller jo nu ljög jag, det händer alltid något, men inget roligt.
såå hmm.. IDOL och data i kväll ?
ehm ja.. (n) det är bara att smsa om ni har lust för det :)))

jajaja nu ska jag checka facebook och lite annat smått och gott !
Vi Hörs !

/EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0