Tack Emma :)))

här sitter jag precis hem kommen ifrån skolan, seg dag
men men .. när jag kom hem nu så låg det en 500kr lapp på mitt skrivbord 8D hehehe tack mormor och morfar ni är verkligen BÄST! 
nu snart ska vi hem till mammas kusin Johanna som fyller 32 år ? ;s
ehm a jag vet inte hut gammal hon blir (a)

Priset jag fick av Emma som jag vann var den här dikten :

Dikt: 

”Hy som en pärla och hår som en gudinna - det är inte många av denna sort man kan finna.

Strålar som en dag och har ögon som en ocean, kanske är du början av en ny fantastisk människoklan?

Med din högerhand gasar du på Motocrossen din, och jäklar... du får upp ett jäkla spinn!

Du gasar fullt, hoppar och svänger – tjejen, är det inte jobbigt att så många killar efter dig hänger?

Du är stark, självständig och delar med dig av både din glädje och sorg – det är klart, du bor ju i GÖTEBORG.

Resultatet på den här dikten kanske inte har samma klass som en kungakröning, men det var det bästa jag kunde få fram i form av en prisbelöning.

Emma Månsson - den här dikten är tillägnad från mig till dig, och som slutord vill jag säga att du allt är en härlig tjej!



riktigt bra! kanske har funderingar på att börja att skriva dikter ? :)
hennes blogg heter ---> www.emmazofie.blogg.se

här är även en sjukt snygg bild på oss från 2007 som hon la upp..
jag vet att vi är löjligt snygga!! ;))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0