trött som en fågel.

Jag är jätte mega mongo kongo dongo longo fongo trött!
har ni tänkt på att det alltid är så att när man har sovmorgon, studiedagar eller lov och man kan lägga sig sent. DÅ ÄR MAN JÄTTE TRÖTT.
men när man måste gå och lägga sig tidigt för att man ska gå upp tidigt, då är man huuur pigg som helst.
Det är faktiskt störande.

Men nääe jag ska vara vaken lite till.. bussen går 11 imon så det blir ju att man kan sova till 10 i alla fall !
woho
skiiit skönt,
för jag har verkligen inte sovit mycket i natt. Jag gick upp 07.20 och jag började 08.00 idag, och på den tiden hann jag duscha, sminka mig och sånt på BARA en halvtimma
Det tycker jag är rätt bra FAKTISKT!

Godnatt på er, ni små fillurer på andra sidan skärmen! :)

/EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0