tvättmaskinen lyfter snart?

Tvättmaskinen står inne i badrummet och den låter så att man kan tro att vi har ett flygplan som ska lyfta där inne ;o
hööhöhö
hmm vad ska man hitta på att skriva då ??????
kanske att jag håller på att skriva en inlämning om boende och ett bröd(?!) till hemkunskapen
och ja, fråga mig inte varför vi ska skriva om ett bröd? ;s
helt mongo faktiskt.
Imon ska jag åka till Aranäs i Kungsbacka på öppethus, jag vill verkligen gå där, eller det säger jag nu innan jag har sett skolan men ändå ahaha.
Så det ska faktiskt bli intressant ;)

Nä nu ska jag leta upp nummret till mitt gym så att mamma kan säga upp det !

Hasta Luego!

/ EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0