vad skriver man för rubrik? jo detta <---

mat har jag nu i magen :') vilket är mycke gott!
måste egentligen göra en sammanfattning om en text på engelska till imon men jag orkar verkligen inte, hon vill att man ska skicka den på datorn ? och jag har skrivit den för hand.. -.-
och hon den dumma HÄXAN sa så här ; " ni ska bara skriva en kort (på några rader) sammanfattning på texten"
och så vill hon nu att man ska skriva en sida, vafan hela texten är ju typ bara en sida..

Helt dum i huvudet är hon, usch jag ogillar henne riktigt mycket!!
BLÄÄ!
nog pratat om henne.

Jag kom nyss på att jag måste ta tag i min träning odentligt nu.
Jag ska byta gym och kanske börja på sportlife vid lilla bommen i stället för SIJSÖN ! :ooooo
tar mig 2 timmar att bara åka fram och tillbaka..
vilket jag verkligen inte orkar.
jag funderar även på att köpa något årskort på simhallen också, för att simma är jätte bra träning!! ;d

men får se hur det blir med det, ska först och främst byta gym, ber nog mamma ringa nu snart och ta bort det.

CHAO !
nu blir det engelska (om jag orkar) höhö (a)

/ EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0