vatten - mumms!

oj oj oj här är jag igen ! ;ddddd
vet ni vad ? ett kallt glas med vatten är riktigt goooott! mums :)

Mamma fyller 36 år idag,
GRATTIS MAMMA!!!! (L)

Min katt Sixten sitter brevid mig just nu. Han är väldigt söt!
hhhaaan är rAnDig
okej, nu blev det lite tråkig fakta här.............
men skit sak samma? :o

Något som känns skönt är att betygen sätts nästa vecka, skönt skönt skönt!
vad händer mer ?
JOOO jag jobbade ju i helgen men Johanna.

FYYY sjutton vilket RÖV jobb alltså.. vafan vuxna människor uppför sig som ordagrant S V I N !
hur lyckas man att skvätta kaffe i taket? ;O

menmen, lördag blir det julpyssel med mormor, Lova (kusin) och Saga.
och söndag blir det jul shoppning med AmandaPanda :')

Nog med prati prati  !
Första advent igår, vilket innebär UPP med JULSTJÄRNA!

Peace
/ EMMA

kissemis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0