13 oktober 2010

jahap..
Msn funkar inte , fuck.. vad gör man då ?? :o
iaf, vart på jobbet och gymmet today, sjukt nice (y)
blir samma visa imorgon. Vintern börjar närma sig och det är bara att ligga i med hårdträning!! :o
Man tappar det sjuukt fort, sist hade jag inte kört på 2 veckor och fyy fan vad trött och jobbigt det var i händerna?! liksom hallå på 2 veckor bara? ;s då kan man ju tänka sig hur det är när man inte kört på hela vintern.. :| 

Jag har verkligen sett väldigt många miffon ute nu de senaste två dagarna, vad fan finns det för konstiga människor i vår värld? riktigt läskigt faktiskt..
Undra vad jag har och vänta mig imorgon då ? En pundare som kommer ridandes på en struts? X)
Man vet aldrig! :o

Kallt som fan är det också, frost skador , jaao (y)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0