25 oktober 2010

Kom precis hem från bion "Tusen gånger starkare"
den var bra men jag blir bara så arg, varför inte folk kan stå för vad de tycker, folk vågar ju inte, för fega helt enkelt!!  Jag är en sån person som säger vad jag tycker,  och tycker folket att jag är helt koko på nöten så får de tycka det! :') där fick ni reda en sak om mig, coolt va?
nej.
men aja, orkar inte berätta om filmen, ni fattar när ni ser den.
Mjaa Kemiprov på onsdag, och ehe... jag har inte ens börjat att plugga! :o blev klar med repetitionsfrågorna idag.
Sååå ja
HEJDÅ DATA!
HEJ PLUGGA!

jag vill inte..
Nej Emma ta dig i kragen och gör det ändå!
okej.
hejdå (N)

/ Emma




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0