27 oktober 2010

jag ser det regnar, jag ser det regnar det var väl rooliigt Huuuurra! Nu kommer vinterrrrn ..blaa .. ..bla..  ?

som sagt, det regnar ute! man blir verkligen mega dunder trött när det är så dystert och grått..
Kemiprov idag, haha gick la sådär :o 
skitsamma. orkar inte haka mig upp på det.
Jag fick min mys mysiga mössa idag btw. ! :') den kom väldigt snabbt :o vilket är bra såklart (y)
Tack vare att www.emmazofie.blogg.se hade en sån mössa på crosssssbanan så blev jag helt kär. och så sökte jag på google "mössor" , tryckte på första bästa länk och tro fan att jag hittar mössan 8D fast en annan färg men vadåååda ??! :ddd dyr som fan var den också!

skriv upp det!

nu ska jag läsa på lite eng glosor 
chao!

/EMMMmA
 
ser liite knas ut på bild men jajjjaaa. flodhäst!


Kommentarer
eeemma!!!

hahah! De mössorna borde bli den nya trenden med dess snygghet! :):):) Riktigt tjusig!

2010-11-06 @ 13:14:45
URL: http://emmazofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0