9 oktober 2010

halloj !
kom nyss hem från crossbanan :))
sista tävlingen för i år med gbg-serien på hemma banan (y)
Gick faktiskt rätt bra, banan var jävligt lerig och hal bara, men det blev bättre mot slutet av dagen när solen hade stått på ett tag. Första heatet kom jag
17 av 27/28? och i andra 15 av 27/28?
faktiskt nöjd med det, och körningen kändes rätt bra (: Något riktigt surt är ju att laget kom 4 totalt och det är bara 1-3 som får pris.. och vi kom 4 med 1 poäng! ett fucking poäng.. lite små surt sådär.. men men, :)
Skulle egentligen tävlat mx alliansen imorgon, men tro mig fane mig att 85 klassen är inställd! Bara för att vi är så få förare IGEN! -.-
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska städa badrummet eller något sånt, kommer inte ihåg vad hon sa.
Efter duschen blir det förmodligen mat! :D mumma!

Kram Kram

Snart är det dax igen (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0