1 september 2010

Som ni ser så har jag ändrat designen på bloggen liten (:
eller inte jag, amanda har. Har vart med den underbara människan hela dagen,
lagat mat och äpplepaj!
mums, den äpplepajen var verkligen mega god!
Men hon stack hem får en 40 min kanske.
Sitter och läser en bok som vi har fått i svenskan, lite små seeeg **,
Imon blir det skoola som vanligt >_< vi skulle egentligen tatt skolfoto imorgon men vi ska tydligen få en ny i vår klass så vi skulle vänta till nästa vecka då hon kommer..

Nu ska jag fortsätta läsa och läsa på mina engelska glosor och kanske skriva lite spanska (y)
Ha en bra Kväll !
Puss

Bild från Blixåsracet i helgen (Lisebergsracet)
nej inte alls blött..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0