11 september 2010

Dagen slut i Ulricehamn slutade inte jätte bra direkt, missa A-finalen pga att jag ramlade ! -.-
sjukt jobbigt.. Så det blev B-final. Jag låg tvåa några varv och sen helt plötsligt så har han som ledde tappat kedjan, vilket då innebär att jag ledde, woho, låg 1 många varv till jag hoppade på en kille som verkligen INTE kan köra!! Jag hoppade brevid och ovanför honom, när jag är ovanför honom så ser jag att han vinglar till och kör under mig, precis då så landar jag. Alltså på honom.
Jag voltade och när jag skulle upp på hojjen igen, såg jag bara stjärnor. sjuukt äckligt..
Körde lite lugnare de sista varven i mål. Slutade som 4a.. (N)
Nu har jag bula och är typ lite blå i pannan, huvudvärk , skrapsår och blåmärke på höften.
WIHO! -.-

Nu blir det duschen och sen titta lite på nya cross glasögon (y)
Godnatt / EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0