11 september 2010

TJOO !
Kvällen igår blev mycket bra!! :)) , woho att sitta på läktaren och titta på motocross är nog det bästa som finns! eller nej , köra kommer före såklart. Blev sjukt sugen på att köra när jag såg alla de andra köra.
Imon blir det min tur :'D VMX i Ulricehamn ;) Antagligen lite fler förare än vad det är i mx alliansen , där är det max 5-10 förare sååå tråkigt! :o men imon är det typ 40 anmälda i min klass !:D:D:d
Innan Ullevi igår så var jag ju på moppekurs vilket var helt okej faktiskt, läraren verkar hur skön som helst, jag ska ha han när jag tar bil körkort! Körning ska jag ha näst nästa vecka, det blir nog bra det med ! :)

Nog med mig, nu ska jag ner till garaget och tvätta hjälm, glasögon och leatt breace :')

kram / EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0