13 september 2010

Jag är trött. bara så ni vet liksom.
Skolan var riktig seg idag -.- .
SO läxan är fäärdig och nu är det bara eng glosor och läsa igenom biologin :')
Så nu ska jag dra mig till badrummet och tvätta  bort smink, borsta tänderna osv.
Imon blir det sjukgymnasten, får se hur det går nu när jag har ooont i höften, feetis blå/lila märke (y)
JUST DET !
hade kopu (stavas?) testet idag, usch usch usch. man ska springa en sträcka på 200 meter och under 12min så ska man springa så många varv man kan. Jag sprang med min sjukt verkande höft och efter 5 varv eller ngt började min jävla rygg värka, blir jag förvånad? nej. så jag fick verkligen kämpa som en GUD. Men lyckades springa 9 varv i alla fall. Förra året gjorde jag 10 varv så hyffsat bra är det ändå :))

Nu är det sängen
puss på er alla !
/ EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0