14 september 2010

mmhaloj !
sjukgymnasten idag gick bra (y) , vart med amanda hela dagen tyyyyyp.
mycket trevligt, nu har jag sjukt tråkigt. Folk är tråkiga som vanligt..........
Jag borde läsa på SO:n som vi har läxförhör på imon >_< men orkaaaaar inte.
Pappa åkte till USA idag :( Brukar inte sakna min föräldrar. Eller asso haha det lät ju faktiskt väldigt fel, men jag menar jag träffar de rätt ofta men när man vet att man inte har tillgång till dem så blir det en saknad..
Nu är han ju i USA liksom nästan på andra sidan jordklotet.. :(
Inte okej!
Det braiga är att han kommer hem redan nästa vecka :dd

Puss ska läsa påååå läxxaaan !

KRAMiiiSAR FRÅN MIG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0