15 september 2010

Hello regnet!
Regnet öser i backen och har gjort i stort sätt hela dagen..
Regn är mys när man är hemma och ligger i sängen med tända ljus, men ska man ut till skolan eller köra eller ngt man ska göra ute så HATAR jag regn! Det är hemskt, som jag har sagt innnan så är jag verkligen inte klar med sommaren :( ,.
Nog med väder, skolan idag var riiiktig seg och jag var trött som jag har vart i stort sett hela veckan. Efter skolan så blev det mat och lite sånt och sedan åkte jag mamma och Saga till mormor och morfar :)) det var länge sedan man träffade de underbara människorna :')
Fick ett par typ stövlar av mormor, hon hade haft de en gång men kände att hon ändå inte ville ha dem.
Då kanske ni tänker att, "eh, tar hon stövlar som hennes mormor har köpt? hur snygga kan dem vara då?"
min mormor är ändå rätt så "ung" av sig och vill ha adidas tröjor osv. Skorna är snygga. I promise

Nu ska jag sysselsätta mig med någonting i alla fall.
KRAM och PUSSAR
/ EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0