30 september 2010

hej allihop 
skulle ju få massage idag och så, var sjuuukt sugen på det..
och när vi kom dit allt var bra och så när vi ska skriva in vårt namn och sånt så läser mamma efter stund att man måste vara 18år för att få massage, och att det inte spelar någon roll ifall om man har en föräldres tillstånd.
Jahap så där fick jag sitta i en timma och vänta på mamma medans hon fick helkropps massage !
Gaah ! jag som verkligen behöver en riktig massage... Någon som är snäll och erbjuder sig ?? :))
Så barnsligt man kan inte ens få manikyr? oj vad farligt det kan vara liksoooom?! jag förstår man kan ju faktiskt DÖ.
Men nu sitter jag framför datorn och väntar på att mina tortellini ska bli färdiga så jag kan ätaaa, och till efterrätt blir det 70% choklad med apelsin, både "nyttig" (betydligt mycke bättre än marabou) och god.

TJAO!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0