9 september 2010

ojojoj då.. var länge sedan jag skrev ._.
Har varken orkat eller haft tid. men ja, inget speciellt har hänt mer än att vi hade skolfoto i tisdags (y)
Imon är det Supercross på Ullevi vilket är sjuukt gott, speciellt när man gå med de bästa Johanna och Ebbis :))
Höhö imon blir det ingen skola för min del. ska på moppekurs från 08.00-17.00 wihoo! -.- haha men får tänka på att jag får mitt moppe kort då ;D.
Idag efter skolan åkte jag in till stan med Lejla, hon skulle fixa praktikplats och jag skulle handla några grejer på apoteket. När vi gick till Lejlas praktikställe var hon tjejen på lunch. Medans vi väntade på att klockan skulle bli 3 så stack vi till mc och burgerking, och medans vi sitter där ser jag en stor planch (stavas?) att de som ska köra imorgon kommer till Nordstan. Så klart att man vill titta vilka som ska dit ! :D
Vi träffade på Evelina och Filipha vilket är ett trevligt sällskap, Efter en halvtimma så kom förarna in brummandes i Nordstan :) och det var lite intervjuer och sånt...
sen hem till pappi med Filipha för hon dansar i mölnlycke, nu har hon precis gått och jag sitter här och har det bra,

jaa allt för tillfället :D skriver antingen efter eller innan ullevi imon (;

PUSS / EMMA

Bilder från helgens tävling:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0