20 grader i april, vad händer med Sverige? ;o

heeej!

Jag kom och tänka på er, så därför gick jag in från altanen bara för att skriva.
Visst är jag göllig? :']
Solen skiner och det kan inte bli bättre. Det är 20 grader!!!
shit..
Nu är jag verkligen helt ensam, pappa är i USA och mamma nere i Skåne.
ahaha alla lämnar mig! :O
skitsamma.
Nu ska jag ut till altanen och sola och lyssna på bandit!

HEjdå!

 /EMMA

HELT SERIÖST! JAG FÅR TYP MEGA DAMP!! JAG VILL KÖRA!!!!!!!!!!!!
har inte kört sen NOVEMBER!!! det är fan skit jobbigt, pappa är i USA jag kan inte köra. Jag har nog aldrig vart så här körsugen, tror inte ni riktigt förstår vad jag menar, men det är sjukt. Nu när jag skriver kliar det i fingrarna som helvete. Min brumbrum står nere i garaget och jag vill ba ta ut den och få gasa av mig!! Det är fan sjukt!! åååååååååååååh!!!!!!!!!!!!
jag får verkligen flipp. Varenda människa på facbook skriver att de ska köra, och de flesta har kört hela lovet.! Första tävlingen är nästa helg, jippie. kommer gå åt helvete. nääe men då jävlar ska jag gaaaaaaaaaaaaaaaaaasa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0