back in school.

Tjabba!

Första dagen i skolan var helt okeeej. Hade gärna haft mer lov men det går ju inte..
Idag fick vi tillbaka vad vi fick på nationella-kemi och jag fick VG ! :D
yey! jag som trodde att jag skulle få ig.. HEHE
Efter skolan åkte jag, Amanda och becka in till stan, jag har varit shopping sugen ett bra tag nu!
jag hittade lite saker :D bilder kommer imorgon, sladden är hos mammsen.
Egentligen ska jag vara lite hos mamma denna veckan eftersom att jag har varit så mycket hemma hos pappa under lovet. Men idag kom pappa och Linda hem från USA så tänkte att jag kunde vara hemma och hälsa på dem!

Nu ska jag plugga till Teknikprovet vi har imorgon!

bilder kommer troligen imorgon

/ emma

Ett tag sedan :]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0