bilder från min shopping runda - C00L BruD

Morsning Korsning!
Nu är jag hemma från the skolishh!
Segt som faaaaaaaaaaaen, men JAJA!!
Idag var det Teknikprov och det gick... ja hur gick det? typ ganska bra vad vet jag. orkar inte bry mig.
ojojoj en tuff brud som inte bryr sig!
Imorgon är det spanskaprov och det kan jag iaf :)


pappa kom hem igår!! och jag fick svarta converse och ett par rosa låga. As nice!
Fick även en Victoria Secret bh och trosor hela 5par. Sen en t-shirt
taaaaaaaack pappa och linda :]

Nu ska ni få bilder på vad jag köpte igååår! (L)

/Emma. eller nä Elsa.
blev kallad det i skolan idag.

Tröjan och mina små söta hängslebyxoor-shorts.

och den jackan(?)



Kommentarer
mandis

fan vad jag hade.... älskar dig!!

2011-04-27 @ 18:45:02
URL: http://bloggpandan.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0