converse.

Om sisådär 2 dagar är det lov!
göööött!
Fast man kommer ju inte undan skolan även fast att det är lov för att veckan efter lovet alltså vecka 17 har vi
teknikprov
spanskaprov
so inlämning
svenska inlämning

jag har knappt gjort något på inlämningarna eller pluggat på proven..
dö.
Men jag ska iaf sova nu på lovet och SEN plugga.

Det jag egentligen ville komma fram till är att pappa och Linda ska till USA för att först jobba några dagar och sen bara vara där ett par dar nu på lovet. och då bad jag pappa köpa converse till mig eftersom att det är så billigt där!
Och nu vet jag inte vad jag vill ha för några.. :) Jag har redan ett par JÄTTE blå och ett par vita som jag köpte på Kanarieöarna

Funderar på de här ? :]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0