ett glas jucie i solen hade inte vart dumt.

Alltid lika jobbigt att börja ett inlägg..
Man vet aldrig vad man ska skriva, jag sitter alltid och tänker på hur jag ska börja. Skriver ju alltid samma början och det är tråkigt. Nu slapp jag säga hej. Fast det gjorde jag ju nu. Hej.

Kom precis hem från Lejla, jag, Lejla och Evelina hade lite mys på hennes balkong. Skiiiiiit varmt, trodde jag skulle ånga upp! för så varmt var/är det.
I alla fall, nu är jag hemma Evelina skulle till konfirmationen och Lejla skulle till hemspråk-bosniska :)
Nu sitter jag här med ett glas jucie. mumms!

Spanska provet gick bra
. Då vet ni det.
Kanske följer med pappa till Malin och Christian sen. Då vet ni det också.


/ E M M A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0