hej hej hej på dig jag är en igelkott

Halluu!

Här är jag igen, i och med att jag är hos pappa blir det inte jätte mycket bloggande.
Som ni antagligen vet vid det här laget. Dessutom finns det ändå inget att berätta om just nu.
Imorgon har vi nationellaprov i engelska.
Ni kan ju komma och mörda mig redan nu eftersom att jag suger på engelska och speciellt skriva. På torsdag ska jag och Amanda göra de andra två nationella proven vi missade när vi var i värmen.
Engelska- läs och hörförståelse
 
 
Om två dagar kan man se preliminärantaging till gymnasiet ;D
Ska bli spännande.
Nä nu ska jag nog ta och läsa lite engelska grammatik!
Fast jag lär nog inte göra det men ja hehe ändå.

Kram

/ Emma

oj två år sedan :o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0