klänningar

Jösses hela 2 kommentarer på 2 dagar.
Så göööölligt
man blir alldeles rörd.
Fast näe men glad :))))

För en stund sedan var jag på riktigt hetsigt humör! Alla banorna är stängda imorgon men tillslut hittade vi en. Hisingen. Världens fattigaste bana må jag säga. men äääääääääh skitsamma!!
Bara jag får leka av mig lite.

Näääe men jag har tittat lite på balklänningar. Huuuuuuuuuuuur svårt som helst! Man vill inte vara för fin och inte vara för "slarv" klädd.. jobbigt!
Här är några iaf




MEN VA I HELVETE!!!!!!!!!!!! ahfkhagaetge4sg¤%¤&%& Nu ringde pappa och sa att han fick en påminnelse på mobilen att vi ska till ett par kompisar till familjen för att fika eller någt , och det bestämde de för 2 månader sedan....
ååååååååh vad vill gud mig?!
gå och dö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0