Dagens tävling. Lisebergsracet

tudeluu

Dagens tävling gick inte jätte bra om man säger så..!
Banan var hur lerig och dålig som helst. Man kom ingen vart när man hade gasen i botten och man bara sladda och gled i kurvorna. Regnet öste ner och man var blöööt.
Så första heatet fick jag super dålig  start och mitt i heatet så blev jag påkörd och kraschade. Slog i huvudet rejält, tappade andan. Jag hade jätte svårt att andas men när det var  1 varv kvar ville jag köra i mål. Så jag körde ett varv och körde i mål. Huvudet  bankade som fan och helt plötsligt var det dags för andra heatet.
Där gick det heller inte bra. När det var ett halvt varv kvar så la motorcykeln av. Den skar.
jippie! Nu blir det att laga den för massa onödiga pengar och sen sälja den. Eller den är redan såld men nu när den är sönder så måste vi ju tyvärr laga den.. Så nästa gång jag kör blir på min 250 om ca 3-4veckor!

Nu bankar mitt huvud och jag ska lägga mig i Eriks famn

/ Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0