Dagens tävling

Buenos noches! eller hur det nu stavas?!
dagen har la vart helt ok.
Ingen höjdare men aja vad ska man göra????????????
Första heatet tog jag starten och låg 1a i någon kurva tills jag blev omkörd av en sjukt duktig tjej.
Sen tappade jag till fjärde plats för att jag hade klantat mig. Sen klantade jag mig ännu mer och jag kraschade i ett hopp och tappade andan. SÅÅÅÅ ja, jag kom iväg sist såklart. Så det heatet slutade jag som 7/7
Andra heatet fick jag en pottaskit start och jag kom iväg sist. Gick in i mål som femma. Totalt blev jag 6.
jipppppii
inte
rätt besviken på mig själv. men gjort är gjort! Det är bara att ta nya tag !
Nu har jag och Johanna iaf vart nere vid poolen och badat, Jätte skönt!! och sen bastat lite också. Jätte gott!
Imorgon är det dags för Johanna att tävla. H E J A henne! Ebba och andra crossgirls ska ju köra så klart så de hejar vi också på!!
Kram och Godnatt!
/ EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0