första skolveckan snart klar!

tjaaaaaaaaaaah

Jag är en tröttt tjej och det är därför jag inte har skrivit idag för jag har först varit i stan med Erik och hans kompiiiis Friman sen åkte vi hem och sov typ. Åt, titta tv och nu har jag precis avslutat sims2
Det är så fruktansvärt kul! Jag älskar thesims2! thesims3 är sådär föredrar att spela sims2!
Vi gjorde precis en man som var pundare och vi tog bort kyl osv så han dog :D hähä (6)
OCh det är inte vanligt att jag dödar en sim, för jag tycker alltid synd om dem vilket kanske inte är så normalt men så är jag!
Skolan rullar på och imorgon är det näst sista dagen ! :D
gott är det! Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i min underbara bed

Måste bara säga att jag älskar min ERik

gOdnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0