Fredag imorgon!!

Jösses vad jag är hungrig. Men maten är på g! :D
Imorgon är det fredag?! vad hände med veckan liksom?? Efter som att de är fredag imorgon innebär det att jag ska lägga mig tidigt, tagga inför tävlingen som är på lördag. I vanliga fall är den tävlingen (föredetta kallad) "Lisebergsracet" och nu mera Blixåsracet i två dagar men det är för lite förare så det blev bara en dag :/ lite tråkigt! vad händer med cross Sverige?? SSÅ BÖRJA KÖRA CROSS!

Bra då vet jag att jag kan vara säker på att det kommer lite fler förare då?
heheh

Nu ska jag typ äta och kanske spela lite sims?

/ Emma

Förra året på "Lisebergsracet" - Det hette så för att klubben var sponsrad av Liseberg men sen så ville de inte det mer så då fick de inte gratis inträdes biljetter. Alltså brukar alla crossförare från hela Sverige åka till liseberg på lördagskvällen och bara ha sjukt kul!

"Lisebergsracet" 09 när jag bröt överarmen vid samma tävling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0