Örebroo nästa!

ehe.. mitt bloggande ligger inte på topp just nu. speciellt inte nu under sommaren när man är ute och far hela tiden. Men när skolan börjar igen så blir det ändringar :]
Nu håller vi på och lagar mat för fullt och ska snart ner och packa hela bilen och släpkärran full.
VI SKA TILL ÖREBRO!!
Årets höjdpunkt! Det är den tävling man längtar efter på hela året. När tävlingen är slut längtar man efter nästa år. Så då kanske ni förstår att jag inte kommer blogga något i helgen. Kanske lite? Vi kommer hem söndag natt. Jag tävlar på lördag.
Börjar bli nervös nu!! önska mig lycka till! Tack känns bra.

Nääääe nu ska jag nog äta? Linda står och gör pannkakor :) smaskens

Ha en bra helg! det ska jag verkligen ha. Gott folk + motocross +  hotell-pool&bastu
Livet kan inte bli bättre!!!

/ Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0